Meer informatie over QRS
Binnen QRS bieden wij een systeem waar u gemakkelijk, snel en overzichtelijk kunt bestellen.
Voor onze vaste klanten hebben wij een gesloten bestelportaal waarin zij gemakkelijk een bestelling en herhaalaankoop kunnen doen. Men kan hier de bestelhistorie, pakbonnen en facturen inzien en downloaden, ook kunnen zij gemakkelijk een favorietenlijsten samenstellen. Om te kunnen bestellen, is een account vereist. Heeft u reeds een account, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account aanvragen? Dan doet u dat door hier te klikken, zo gaat u direct naar het registratieformulier. Zodra de aanvraag geaccordeerd is (+/- één werkdag), ontvangt u een email met de inloggegevens.
Voor meer informatie over het bestelportaal gaat u naar onze pagina 'account aanvragen'.
Voor ambulancediensten hebben wij een gesloten bestelportaal waarin enkel producten voor de acute zorg worden aangeboden. Het is een bestelportaal afgestemd op de wensen en behoeften van de ambulancediensten. Om te kunnen bestellen, is een account vereist. Heeft u reeds een account, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account aanvragen? Doe dit dan via [email protected].
Producten vinden/navigeren
Onze producten zijn ingedeeld in hoofdcategorieën, subcategorieën en sub-subcategorieën. Mocht u het juiste product niet kunnen vinden? Gebruik dan de zoekbalk bovenaan het bestelportaal. Uiteraard staan onze collega’s voor u klaar om u verder te helpen als u een bepaald artikel niet kunt vinden.
Bestelling plaatsen
Bovenaan de website ziet u het aantal artikelen dat zich in uw winkelwagen bevinden. Klikt u op de winkelwagen, dan ziet u het totaalbedrag en kunt u de bestelling afronden door op 'Bestellen' te klikken. Controleer uw afleveradres en ga akkoord met de algemene voorwaarden. U ontvangt direct een bevestiging op het emailadres dat voor uw organisatie staat geregistreerd.
Inclusief / exclusief BTW
Alle prijzen op onze webshop zijn standaard exclusief BTW, ook de verzendkosten.
Bestelling wijzigen of annuleren
Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Indien u wijzigingen wilt aanbrengen in uw order, vragen wij u contact op te nemen met onze collega’s van customer service. Wij kunnen uw bestelling niet meer wijzigen nadat wij deze hebben doorgezet naar het distributiecentrum.
Verlanglijst
U kunt ieder gewenst product toevoegen aan uw favorietenlijst. Dit maakt het bestelproces nog gemakkelijker voor een volgende keer.
Levertijd
QRS heeft een breed assortiment aan producten, waarvan het merendeel uit voorraad geleverd kan worden. Dit betekent dat we, mits de artikelen op voorraad zijn, bestellingen die voor 15:00 uur binnenkomen, dezelfde dag nog verwerken en verzenden. Deze worden de volgende werkdag door PostNL aangeboden tussen 9:00 uur en 17:00 uur.
Indien een artikel niet op voorraad is, kunt u de leverinformatie terugvinden op de orderbevestiging die u na het plaatsen van een online bestelling per e-mail ontvangt.
Voor grote pakketten zoals medische apparatuur, wordt er geleverd op basis van een afspraak. Hiervoor nemen we contact met u op. Levering vindt plaats op werkdagen.
Verzendkosten
Bestellingen vanaf € 250,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €250,- rekenen wij € 9,95 verzendkosten.
Bezorging
De meeste bestellingen worden door PostNL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling. Onze producten kunnen niet op locatie worden afgehaald.
Afleveropties
Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt het gewenste afleveradres aangeven in het bestelproces. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres.
Levering in één keer
Bestellingen worden in één keer compleet uitgeleverd. Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 5 werkdagen compleet te verzenden.
Bestelling volgen
Via een Track & Trace code, kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend. U ontvangt de Track & Trace code via e-mail.
Bestelling niet ontvangen
Allereerst onze excuses. We vragen u eerst onderstaand punt te controleren:
Heeft u alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze collega’s van customer service door het invullen van het contactformulier. Zij nemen binnen één werkdag contact met u op. Uiteraard kunt u ook altijd bellen naar 088 73 05 800.
Verkeerd en/of kapot product geleverd
Excuses. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Meer informatie kunt u hierover vinden op de pagina “retourneren”. Mocht u aanvullende vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze afdeling customer service. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.
Retourneren
Voor het retourneren van producten verwijzen we u naar de volgende pagina retourneren.
Bedrijven kunnen in onze webshop op rekening betalen. Op rekening betalen betekent dat u de producten ontvangt, en daarna betaald. We hanteren een betalingstermijn van 14 dagen, mits hierover andere afspraken zijn vastgelegd. Wij vragen u het order- en factuurnummer bij de betaling te vermelden. Zo kunnen wij de betaling gemakkelijk herkennen.
Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen meteen na ontvangst goed te controleren. Voor veel producten geldt een fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft.
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend exemplaar toegestuurd.
Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn slijtage en door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken die de fabrikant of QRS niet verwijtbaar zijn.
In geval van klachten of garantiebepalingen kunt u hiervoor het formulier invullen op onze contactpagina. Zij nemen binnen één werkdag contact met u op. Uiteraard kunt u ook altijd bellen naar 088 73 05 800.
Lees hier meer over het retourneren van een artikel.
Uw factuur is uw aankoopbewijs. U ontvangt uw factuur per e-mail, zodra uw bestelling is verzonden.
Facturen inzien
Uw facturen kunt u terugvinden binnen het bestelportaal. Hiervoor gaat u in het navigatiemenu naar 'klantenservice' en klik vervoglens op 'orderhistorie'. Open de order waarvan u de factuur wilt inzien. Zodra deze order wordt geopend, verschijnt er een blauwe knop onderaan de order met daarop 'download factuur'. Als u hierop klikt, verschijnt de factuur in beeld.
Factuuradres wijzigen
Voor het wijzigen van uw factuuradres, kunt u contact opnemen met [email protected]. Geef via e-mail de nieuwe gegevens door en wij voeren dit door in onze administratie.
Meer informatie over QRS