Menu
0
Meer dan 27.000 medische hulpmiddelen. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Mail [email protected] of bel 0412-690461

Contact

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Heeft u een vraag of wilt u meer weten over onze producten? Laat het ons weten, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.

Bel ons

Voor vragen over uw
order of levering.

 
0412 69 04 61

Stuur een bericht

Vul dit formulier in.


 
Reactie binnen 1 werkdag

Product inhoudelijke
vragen?

Stuur een mail naar:

 
[email protected]

 

 + Online bestellen - Online bestellen

 

Binnen QRS | OneMed zijn er diverse mogelijkheden voor het bestellen van medische hulpmiddelen.

  • Via de knop “webshop” in het hoofdmenu ga je naar onze openbare webshop. Toegankelijk voor iedereen waarin wij een zeer divers en uitgebreid assortiment aan medische producten aanbieden.

     

     

  • Voor onze vaste klanten hebben wij (indien gewenst), een gesloten bestelportaal waarin zij gemakkelijk een herhaalaankoop kunnen doen, bestelhistorie en facturen kunnen inzien en downloaden, een favorietenlijst samenstellen of uploaden etc. Om te kunnen bestellen, is een account vereist. Heeft u reeds een account, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account? Vraag er dan één aan via [email protected]

     

     

  • Voor ambulancediensten hebben wij een gesloten bestelportaal waarin enkel producten voor de acute zorg worden aangeboden. Het is een bestelportaal afgestemd op de wensen en behoeften van de ambulancediensten. Om te kunnen bestellen, is een account vereist. Heeft u reeds een account, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account? Vraag er dan één aan via [email protected]

     

     

 + Bestellen via qrs.nl - Bestellen via qrs.nl

 

Producten vinden/navigeren

Onze producten zijn ingedeeld in hoofdcategorieën, subcategorieën en sub-subcategorieën. Mocht u het juiste product niet kunnen vinden? Gebruik dan de zoekbalk bovenaan de website. Uiteraard staat onze afdeling customer service voor u klaar om u verder te helpen als u een bepaald artikel niet kunt vinden.

Bestelling plaatsen

Bovenaan de website ziet u het aantal artikelen die zich in uw winkelwagen bevinden. Klikt u op de winkelwagen, dan ziet u het totaalbedrag en kunt u de bestelling afronden door op 'Bestelling afronden' te klikken. Op de volgende pagina logt u in of vult u uw gegevens in en selecteert de verzendmethode en betaalmethode. Om de bestelling definitief te plaatsen, klikt u op ‘Kopen’. U ontvangt direct een bevestiging in uw e-mail.

Inclusief / exclusief BTW

Alle prijzen op onze webshop zijn standaard exclusief BTW, ook de verzendkosten.

Bestelling wijzigen of annuleren

Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Indien u wijzigingen wilt aanbrengen in uw order, vragen wij u contact op te nemen met onze afdeling customer service. Wij kunnen uw bestelling niet meer wijzigen nadat wij deze hebben doorgezet naar het distributiecentrum.

Verlanglijst

U kunt ieder gewenst product toevoegen aan uw verlanglijst. Dit maakt het bestelproces nog gemakkelijker voor een volgende keer. Voor het gebruik van de verlanglijst moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account op deze website. Maak deze dan eerst aan.

 + Bezorgen - Bezorgen

 

Levertijd

QRS | OneMed heeft een breed assortiment aan producten, waarvan het merendeel uit voorraad geleverd kan worden. Dit betekent dat we, mits de artikelen op voorraad zijn, bestellingen die voor 15:00 uur binnenkomen via de webshop, diezelfde dag nog verwerken en verzenden. Deze worden de volgende werkdag door PostNL aangeboden tussen 9:00 uur en 17:00 uur.

Indien een artikel niet op voorraad is, kunt u de leverinformatie terugvinden op de orderbevestiging die u na het plaatsen van een online bestelling per e-mail ontvangt.

Voor grote pakketten zoals medische apparatuur, wordt er geleverd op basis van een afspraak. Hiervoor nemen we contact met u op. Levering vindt plaats op werkdagen.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 150,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de € 150,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten.

Bezorging

De meeste bestellingen worden door PostNL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling. Onze producten worden geleverd vanuit een extern distributiecentrum en kunnen niet op locatie worden afgehaald.

Afleveropties

Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt het gewenste afleveradres aangeven in het bestelproces. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres. Indien u niet aanwezig bent op het tijdstip van bezorging, kan PostNL de bestelling achterlaten bij de buren of een pick-up point.

Levering in één keer

Bestellingen worden in één keer compleet uitgeleverd. Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 5 werkdagen compleet te verzenden.

Bestelling volgen

Via een Track & Trace code, kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend. U ontvangt de Track & Trace code  via e-mail.

Bestelling niet ontvangen

Allereerst onze excuses. We vragen u eerst onderstaande punten te controleren:

  • Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
  • Controleer de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging die u via e-mail heeft ontvangen.

De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als er niemand aanwezig is, wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. U wordt verzocht uw bestelling daar te af te halen.

Heeft u alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze afdeling customer service.

Verkeerd en/of kapot product geleverd

Excuses. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Meer informatie kunt u hierover vinden op de pagina “retourneren”. Mocht u aanvullende vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze afdeling customer service. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.

Retourneren

Voor het retourneren van producten verwijzen we u naar de volgende pagina retourneren.

 + Betalen - Betalen

 

Daarnaast kunt u bij QRS | OneMed via een SSL beveiligde verbinding betalen. Op de pagina voor het afronden van de bestelling kunt u kiezen uit één van de vele mogelijkheden.

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving
  • VISA
  • MasterCard
  • Bancontact-Mister Cash
  • Maestro

Mislukte / geweigerde betaling

Controleer eerst of de betaling niet alsnog is afgeschreven van uw rekening. Is dit niet het geval, controleer dan of alle gegevens correct zijn ingevuld. Mocht de betaling niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch 0412690461.

 + Garantie - Garantie

 

Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen meteen na ontvangst goed te controleren. Voor veel producten geldt een fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft.

Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend exemplaar toegestuurd.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn slijtage en door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken die de fabrikant of QRS | OneMed niet verwijtbaar zijn.

In geval van klachten of garantiebepalingen kunt u hier contact opnemen met onze afdeling customer service via [email protected].

Lees hier meer over het retourneren van een artikel.

 + Facturen - Facturen

 

Uw factuur is uw aankoopbewijs. U ontvangt uw factuur per e-mail, zodra uw bestelling is verzonden.

Facturen inzien

Wilt u uw facturen inzien en kunt u deze niet terugvinden in uw e-mail? Stuur dan een E-mail naar [email protected] met het desbetreffende ordernummer. Onze financiële afdeling stuurt u dan de bijbehorende factuur.

Factuuradres wijzigen

Voor het wijzigen van uw factuuradres, kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service ([email protected]). Geef via E-mail de nieuwe gegevens door en wij voeren dit door in onze administratie.

 

QRS Randmeer 12

QRS Healthcare
Randmeer 12
5347 JW Oss

 

Logistiek centrum Flight Forum

QRS Service en Logistiek Centrum
Flight Forum 1500
5657 DV Eindhoven

 

Kantoor OneMed

Kantoor OneMed
Flight Forum 800
5657 DV Eindhoven

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Inloggen

Account aanmaken

Met een account kunt u het bestelproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, uw verlanglijst beheren en uw bestelhistorie op deze site inzien.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€0,00
Bestel nog voor €150,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta