Menu

Levertijden

Normale levertijden: Vandaag besteld voor 15.00, morgen in huis.
(mits anders aangegeven in de webshop)

Onze logistiek gaat verhuizen!

Vanaf dinsdag 21 juni leveren wij vanuit ons eigen logistieke centrum op Flight Forum 1500 te Eindhoven. Om de verhuizing in goede banen te leiden, zijn we al langere tijd bezig met de voorbereidingen. Uiteraard willen we dat onze klanten hiervan zo min mogelijk hinder ondervinden. Om alles gestroomlijnd te laten verlopen, hebben we tijd nodig om diverse, technische aanpassingen door te voeren. Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt in de periode van 17 t/m 20 juni geen orders uit te leveren (waarvan 18 en 19 juni in het weekend vallen).

Wat betekent dit voor u?

  • Orders die geplaatst zijn op woensdag 15 juni voor 15:00 uur, worden uitgeleverd op donderdag 16 juni.
  • Orders die geplaatst zijn op woensdag 15 juni na 15:00 uur t/m maandag 20 juni, worden uitgeleverd vanaf dinsdag 21 juni.

Wij vragen u hierop te anticiperen en eventueel een grotere bestelling te plaatsen. Wacht daarnaast niet tot het laatste moment met het plaatsen van uw bestelling. Dit om te voorkomen dat de juiste spullen niet op tijd kunnen worden geleverd.

Waarom kiest QRS voor logistiek in eigen beheer
Zoals aangegeven hebben we onze logistiek graag weer in eigen beheer. Gekeken naar de groei van de afgelopen jaren en de overname in 2019, door de Asker Healthcare Group, leek dit het juiste moment om ons verder te professionaliseren. Door onze logistiek zelf te beheren, kunnen wij sneller actie ondernemen en hiermee onze dienstverlening verbeteren. Daarnaast kunnen wij door de groei en als onderdeel van Asker, profiteren van internationale schaalgrootte, uitgebreide productkennis en strategische samenwerking met vooraanstaande fabrikanten. Dit resulteert in een zeer uitgebreid en aantrekkelijk aanbod van medische hulpmiddelen die u als zorgprofessional nodig heeft.

Ons doel is gezondheidswinst voor de patiënt, het reduceren van de totale zorgkosten en een duurzame waardeketen. Daarnaast speelt duurzaamheid een belangrijke rol binnen onze organisatie. Er is dan ook voor een duurzaam pand gekozen, met in totaal 7200 zonnepanelen.

We hopen u via dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn of wilt u meer weten over ons aanbod? Neem dan gerust contact met ons op. We horen het graag.

* Door drukte bij PostNL kan een bestelling later bezorgd worden dan hierboven aangegeven.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Inloggen

Account aanmaken

Met een account kunt u het bestelproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, uw verlanglijst beheren en uw bestelhistorie op deze site inzien.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€--,--

Taal & Valuta